Minun tarinani Mantsista

Kirjoita meille

MINUN TARINANI MANTSISTA

Meille Mantsinsaaren asioista kiinnostuneille on varmasti kertynyt monenlaisia juttuja, joko kuultuna tai itse koettuna. Niitä voivat olla vanhemmilta, isovanhemmilta, sukulaisilta tai tuttavilta kuullut tarinat tai kertomukset saarelta. Poissuljettuja eivät myöskään ole saarella sotien aikana taistelleiden kokemukset tai siellä luvallisesti tai luvattomasti käyneiden jutunarvoiset muistot. Myös nykypäivän muistot ovat tervetulleita.

Näitä muistoja ja tapahtumia Mantsinsaari Seura haluaisi nyt koota muutama vuosi sitten pidetyn valokuvauskilpailun jatkoksi julistamalla kirjoituskampanjan.

Tarinan otsikkoa voi mukaella. Teksti voisi olla pituudeltaan n. pari liuskaa (n. 6000 merkkiä), mutta lyhyemmätkin jutut, tarinat, sattumukset ja muistelot otetaan mielellään vastaan.

Jutut toivottaisiin kirjoitettavan tietokoneella ja lähetettävän sähköpostilla liitetiedostona osoitteeseen info@mantsinsaariseura.fi. Kokonaan poissuljettu ei ole tietenkään käsinkirjoitettukaan. Mikäli et voi käyttää sähköpostia, voit lähetää tekstisi postitse osoitteeseen Mantsinsaari Seura ry, c/o Tarja Vainio, Rannantie 279, 74140 Iisalmi.

Odotamme juttuasi vuoden 2010 loppuun mennessä.

Juttuja on tarkoitus julkaista Seuran nettisivuilla ja mahdollisissa muissa julkaisuissa. Voit halutessasi käyttää nimimerkkiä, mutta liitä silti tekstin mukaan omat yhteystietosi: nimi, postiosoite ja mahdollinen sähköpostiosoite.